Glöm det, nu börjar jag blogga.

Så kan det gå.

Jag tänkte att jag istället för att ha evighetslånga monologer med mig själv i duschen istället skulle ha evighetslånga monologer med mig själv i skriftform. Det kan tänkas vara ett katastrofalt val med tanke på att jag i skolan hade 1:a eller senare IG i all form av svenska jag någonsin fått betygsatt. Men det kan också bli något av en lättnad, för människor som delar mitt liv, att slippa låta intresserade när jag ger mig ut på ännu en lång utläggning om varför santiago bernabeu arkitektoniskt är den bästa fotbollsarenan jag någonsin besökt. Dessa utläggningar kan egentligen handla om lite vad som helst som lockar mitt intresse.  Religion, botaniska trädgårdar, film, universums storlek, fotboll,  funkis… you name it, så diskuterar jag. Det finns få saker jag tycker mer om än att försöka läxa upp folk om saker jag absolut inte har någon kunskap om. Och eftersom jag är en, i princip, helt obildad man innefattar det i princip alla tänkbara diskussionsämnen.

1 kommentar

Filed under Svammel, Uncategorized

One response to “Glöm det, nu börjar jag blogga.

  1. Praz

    Inte en sekund för tidigt!
    Lycka till 🙂

Kommentera

