Angående Radio

Jag har aldrig förstått varför folk lyssnar på reklamradio i Sverige, jag tycker att den är fruktansvärd. Voice, Rix och allt vad de heter får det att ringa i skallen på mig. Nej, tacka vet jag hederliga gamla Sveriges Radio. Här kan man, likt jag gör i detta ögonblick, lyssna på P3 dokumentär. Eller varför inte humorprogram helt i min smak som Pang Prego och Cirkus Kiev. På helgerna finns ju dessutom informativa program som konflikt och klassiska god morgon världen.

Jag kan garantera att alla kan hitta minst ett program att älska på SR. Så gör dig själv en tjänst och ratta in P1, P2, P3 eller P4 med en gång.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

