Dagens skönaste småttingar

Mika och Anna-Bell 5 respektive 6 år från Tyskland packade lite badleksaker, tog med bästa kompisen och försökte dra till Afrika för att gifta sig. Hahaha! Skön stil. Där tänkte de packa upp leksakerna och gå omkring i solen och mysa.  Tyvärr han de bara till tågstationen i Hanover innan en vakt misstänkte att någonting inte stod rätt till.

Jag önskar att jag hade så där storslagna planer när jag var yngre. När jag var fem tror jag inte att jag hade större planer än att ta mig till lekplatsen på andra sidan sveavägen, tre kvarter hemifrån. Och att jag skulle ta med mig två tjejer dit var nog inte direkt aktuellt om man säger så…

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

